ЗДО №33

м. Рівне, вул. Корольова 4-а

Мета:навчати дітей складати зображення кораблика з готових форм. Розвивати відчуття форми та композиції. Виховувати допитливість, дбайливе ставлення до предметів навколишньої дійсності. Викликати веселий, радісний настрій.


Обладнання:1/2 аркуша паперу формату А4 з намальованими струмочками, паперові форми – трапеції, трикутники. Матеріал для розглядання: ілюстрації із зображенням кораблів у морі.

Зміст заняття.

Вихователь читає вірш Й. Змая «Казочка»:

Малесенький хлопчина в малесенькому човні

Напнув мале вітрило на крихітній щоглі.

Маленьке в нього море, малесенький вітрець-

До крихітної бухти пливе він навпростець.

Нарешті став на землю, вітрило опустив,

А я тим часом казочку маленьку закінчив.

Прочитавши вірш, вихователь викладає на фланелеграфі зображення кораблика з геометричних форм (корпус із трапеції, вітрило з трикутника). Привертає увагу дітей до деталей, підготовлених для роботи. Просить знайти й показати вітрило, корпус і відправити кораблик у плавання по струмочку. Діти викладають аплікації.

Оформлення виставки «Кораблики пливуть по струмочках».

Читання вірша В. Шипунової:

Вже струмочок весняний

Скоро оживе,

Паперовий човник

в море попливе.

 


МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України

Ваша думка

У яких заходах дитячого садку ви готові брати участь найохочіше:
 

Відвідувачі сайту

На даний момент 26 гостей на сайті