ЗДО №33

м. Рівне, вул. Корольова 4-а

 

Із конфліктною дитиною:

  • слід стримувати прагнення дитини провокувати сварки з іншими. Треба тактовно коригувати недружні погляди або бурмотання з образою собі під ніс;
  • припинивши сварку, не звинувачуйте іншу дитину в її виникненні, захищаючи свою. Прагніть об'єктивно розібратися в причинах, що її спровокували;
  • після конфлікту обговоріть із дитиною причини його виникнення, визначте неправильні дії своєї дитини, які спричинили його. Спробуйте знайти інші можливі способи виходу з конфліктної ситуації;
  • не обговорюйте в присутності дитини проблеми її поведінки. Вона може затвердитися в думці про те, що конфлікти неминучі, і продовжуватиме провокувати їх;
  • не завжди слід втручатися у сварки дітей, потрібно надати їм можливість самим порозумітися й навчитися спілкуватися. Проте, якщо під час гри одне з них завжди перемагає, а інше виступає «жертвою», слід перервати таку гру, щоб запобігти формуванню боязні у переможеного тощо.


Із сором'язливою дитиною:

  • слід розширювати коло знайомств своєї дитини, частіше запрошувати до себе друзів, брати малюка у гості до знайомих людей, запрошувати дітей у гості, розширювати маршрути прогулянок та екскурсій, учити дитину спокійно реагувати на нові місця й людей;
  • не варто постійно турбуватися за дитину намагатися повністю оберігати її від всіляких небезпек, в основному придуманих Вами; не робіть самі все за дитину, не запобігайте будь-яким утрудненням, надайте їй певну свободу діяльності;
  • постійно зміцнюйте в дитині впевненість у собі, у власних силах;
  • залучайте дитину до виконання різних доручень, пов'язаних зі спілкуванням, створюйте ситуації, в яких сором'язливій дитині довелося б вступати в розмову з «чужим дорослим» (у магазині, на зупинці, у парку, кінотеатрі тощо).


Із замкнутою дитиною:

  • слід розширювати коло спілкування дитини, приводити її в нові місця та

знайомити з новими людьми;

  • підкреслюючи переваги та корисність спілкування, розказуйте дитині про те, що нового й цікавого Ви дізналися, яке задоволення отримали, спілкуючись з тією або іншою людиною;
  • намагайтеся самі стати для дитини прикладом людини, яка ефективно та конструктивно спілкується.


З агресивною дитиною:

  • слід пам'ятати, що заборона й підвищення голосу — неефективні способи подолання агресивності. Лише зрозумівши причини агресивної поведінки, можна сподіватися на те, що агресивність дитини буде подолано;
  • надавати дитині особистий приклад позитивної поведінки. Не допускайте проявів гніву або критичних висловів про своїх друзів або колег, будуючи плани «помсти»;
  • нехай Ваша дитина постійно відчуває, що Ви любите, цінуєте і приймаєте її. Не соромтеся зайвий раз приголубити або пожаліти її. Хай вона бачить, що потрібна та важлива для Вас.


МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України

Ваша думка

У яких заходах дитячого садку ви готові брати участь найохочіше:
 

Відвідувачі сайту

На даний момент 12 гостей на сайті