ЗДО №33

м. Рівне, вул. Корольова 4-а

 

 

Авторитетний

Високий рівень контролю.

Теплі взаємини

Визнають та заохочують самостійність своїх дітей. Відкриті до спілкування та обговорення з дітьми встановлених правил поведінки; припускають зміну своїх вимог у розумних межах.

Діти дуже добре адаптовані: упевнені в собі, у них розвинені самоконтроль і соціальні навички, вони добре навчаються у школі та мають високу самооцінку.

Авторитарний

Високий рівень контролю.

Холодні взаємини

Віддають накази, сподіваючись беззастережного виконання. Закриті для постійного спілкування з дітьми; встановлюють жорсткі вимоги та правила, не припускають їх обговорення; дозволяють дітям лише мінімальну незалежність.

Їхні діти, як правило, відлюдкуваті, боязкі та похмурі, невибагливі та вразливі; дівчатка найчастіше є пасивними та залежними  у підлітковому та юнацькому віці; хлопчики можуть стати некерованими та агресивними.

Ліберальний

Низький рівень контролю.

Теплі взаємини

Недостатньо або зовсім не регламентують поведінку дитини; беззастережна батьківська любов. Відкриті для спілкування з дітьми, але домінантна спрямованість комунікації - від дитини до батьків; дітям надають необмежену свободу (за незначного керівництва); не встановлюють обмежень. Діти схильні до неслухняності та агресивності, у присутності сторонніх поводяться неадекватно та імпульсивно, невимогливі до себе; іноді стають активними, рішучими і творчими людьми.

Індиферентний

Низький  рівень контролю.

Холодні взаємини

Не встановлюють жодних обмежень; байдужі до своїх дітей. Закриті для спілкування; обтяжені власними проблемами, не мають сили на виховання дітей. Якщо байдужість батьків поєднується з ворожістю (як у батьків, що нехтують своїми дітьми), дитину ніщо не втримує від вияву найруйнівніших імпульсів та схильності до асоціальної поведінки.

Рекомендації щодо виховання дитини:

  • Своєчасно навчати умінням та навичкам, які відповідають віку дитини;
  • Стимулювати активність пізнання;
  • Контролювати засвоєння отриманих відомостей, щоб вони стали дійсно знаннями, які дитина може використовувати;
  • Розширювати кругозір дитини не лише на дидактичному матеріалі (настільних іграх, книжках, діафільмах), а й у різних життєвих ситуаціях;
  • Стимулювати дитину розповідати про те, що їй прочитали чи переказати зміст твору, казки, мультфільму спочатку за питаннями, що наштовхують, а потім самостійно. Вчити виділяти головну лінію сюжету, називати дійових осіб тощо;
  • Навчати дитину читати, рахувати та писати в ігровій формі;
  • Не допускати однобічного розвитку особистості дитини.
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України

Ваша думка

У яких заходах дитячого садку ви готові брати участь найохочіше:
 

Відвідувачі сайту

На даний момент 25 гостей на сайті