ЗДО №33

м. Рівне, вул. Корольова 4-а

Для батьків

Виписка із наказу №85-осн. від 28.12.2020 р.

Згідно наказу № 346-осн. від 23.12.2020р. управління освіти "Про внесення змін до наказу управління освіти від 20.08.2020р. №189-осн.", "Про порядок нарахування батьківської плати у закладах дошкільної освіти" та наказу №45-осн. від 28.08.2020р.", "Про організацію харчування та порядок нарахування батьківської плати в ЗДО №33"

Наказую:

1. Внести наступні зміни до наказу № 45-осн. від 28.08.2020р. "Про організацію харчування та порядок нарахування батьківської плати в ЗДО №33"

-пункт 3 наказу після слів: "дітям з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітям, які мають статус дітей, які постраждали в наслідок воєнних дій і збройних конфліктів" доповнити словами та цифрами: "дітей з числа осіб, визначених у статті 10 Закону України "Про статут ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

2. Цей наказ вважати невід'ємною частиною наказу управління освіти від 20.08.2020 р. № 189-осн. "Про порядок нарахування батьківської плати у закладах дошкільної освіти"  і набирає чинності з 1 січня 2021року.

Директор ЗДО                                  Г. Пархомчук

Виписка

із наказу № 45-осн. від 28.08.2020 р.

про оганізацію харчування та порядок нарахування батьківської плати в ЗДО №33

Відповідно до інструкції з харчування дітей у закладах дошкільної освіти, затвердженої наказом МОН та Міністерства охорони здров*я України від 17.04. 2006 року № 298/227, та згідно наказу № 189-осн. від 20.08.2020 р. управління освіти "Про порядок нарахування батьківської плати в закладах дошкільної освіти"

Наказую:

1. З 1.09.2020р. в ЗДО №33 організувати 3-ох разове харчування дітей.

2. Встановити батьківську плату за харчування дітей в розмірі 60% від вартості харчування на день (34грн.-сад, 24 грн.-яслі)

3. Забезпечити безкошотовне харчування дітям-сиротам, дітям-інвалідам, дітям, позбавлених батьківського піклування, дітям, батьки яких є учасниками АТО, дітям із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім*ям".


Директор ЗДО                                   Г. Пархомчук

 

 

Що таке компетентна дитина

Про компетентність сьогодні багато говорять і пишуть, проте одностайності у визначенні змісту цієї категорії вітчизняними та зарубіжними психологами і педагогами дотепер немає. Але вітчизняні фахівці, оперуючи поняттям «компетентність», здебільшого мають на увазі здатність особистості розв’язувати життєві проблеми.

Детальніше...

В ЗДО №33 працює  консультаційний центр

Для дітей, неохоплених дошкільною освітою,

в середу з 16.00 - 19.00 в кабінеті психолога.

Для попереднього запису звертатись за телефоном 64 - 10 - 89

Стилі батьківської поведінки

Роль сім’ї у формуванні характеру самооцінки дитини, її становленні є найголовнішою і найважливішою. Причиною негараздів чи, навпаки, досягнень у справі виховання вважається сімейна атмосфера. Саме родина впливає на гнучку психіку дитини і тому несе головну відповідальність за поведінку й особистісні особливості своєї дитини.

Стиль поведінки батьків суттєво, а іноді й вирішально, позначається на становленні творчих здібностей дитини. Американський психолог Діане Бомрінд поділяє батьків на   АВТОРИТЕТНИХ, АВТОРИТАРНИХ, ЛІБЕРАЛЬНИХ, його колеги Маккобі та Мартін розрізняють ще й ІНДИФЕРЕНТНИХ.

Детальніше...

Старші братики й сестрички досі забирають ваших вихованців з дитсадка?

Часом батьки, затримуючись на роботі або з інших причин, доручають забрати малюка з дошкільного закладу своїм старшим дітям. Розглянемо юридично, чи вправі вихователь відпускати свого вихованця додому у супроводі старших братика чи сестрички

Детальніше...

Пам'ятка для батьків з патріотичного виховання дошкільнят

Родина — це природний осередок найглибших людських почуттів, де дитина засвоює основи моралі серцем і душею, коли розвиваються почуття доброти, чуйності, любові до рідного краю. У родинному середовищі по особливому сприймаються звичаї та традиції, рідна природа, спогади старших.

Детальніше...

ПОРАДИ БАТЬКАМ: ЯК ПРАВИЛЬНО ВИБРАТИ ТА РОЗПОВІСТИ ДИТИНІ КАЗКУ?

Усі батьки рано чи пізно чули від своїх любих діток заповітне прохання: «Розкажи мені казку!..» Добре, якщо ви маєте ораторський хист і знаєте добру сотню казок.  А якщо ні? Тоді зазвичай ви берете книгу і починаєте читати… А чи замислювались ви над тим, як обираєте книжки для читання і чи однаково сприймає дитина прочитану казку і ту, яку їй розповіли?

Детальніше...

ПАМ'ЯТКА

населенню щодо дій у надзвичайних ситуаціях

ПРИ ЗАГРОЗІ ТЕРОРИСТИЧНИХ АКТІВ

Однією з глобальних проблем сучасності є загроза проявів тероризму. Потрібно бути пильними, адже вибуховий пристрій встановлений в місцях скупчення людей, у громадському транспорті або житловому будинку може бути замасковано під звичайний предмет - сумку, портфель, згорток...

Характерні ознаки підозрілого предмета, які вказують на можливу його належність до вибухового пристрою:

  • залишені в громадських місцях (транспорті) без нагляду валізи, пакунки, коробки тощо;
  • зовнішня схожість предмета на боєприпаси, навчально-імітаційні, сигнальні, освітлювальні, піротехнічні вироби;
  • наявність у предмета антени з радіоприймальним пристроєм;
  • наявність у предмета годинникового  механізму або електронного таймера;
  • наявність у предмета запаху гасу, розчинника, паливно-мастильних і хімічних матеріалів тощо;
  • наявність у предмета елементів (деталей), що не відповідають їх прямому призначенню;
  • наявність у дверях, вікнах будь-яких сторонніх підозрілих предметів, закріплених за допомогою дроту, ниток, важелів, шнурів тощо.

Детальніше...

Чи готова ваша дитина до школи?

Методики, які використовуються для визначення готовності до школи існують різні. Перш ніж розповісти про деякі з них, давайте умовимося дотримуватися певних правил, а саме:

Не займайте позицію перевіряючого, не змушуйте дитину до роботи. Утримуйтеся від фраз типу: "Ось я зараз перевірю, чи візьмуть тебе в школу", набагато краще сказати: "Давай разом поглянемо, як ти умієш працювати".

Якщо дитина з якоїсь причини відмовляється від роботи, відкладіть її на інший час.

Детальніше...

КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ

ПО ПІДГОТОВЦІ РУКИ ДИТИНИ ДО ПИСЬМА

З чого починати? Звісно з навчання письма – важливий крок у розвитку дитини. Його не можна розглядати ізольовано, а лише у взаємозв’язку з розвитком усного мовлення. І це невипадково, адже письмо, як і слухання й говоріння, є одним із видів мовленнєвої діяльності. Процес письма постійно супроводжується усним мовленням, оскільки дитина диктує собі те, що має записати. Якщо дошкільник має певні вади у вимові окремих звуків, це в майбутньому може негативно позначитися на письмі – спричинятиме помилки та пропуск і заміну літер. Тому розвиток усного мовлення є одним із пріоритетних напрямків підготовки руки дитини до письма.

Детальніше...

МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України

Ваша думка

У яких заходах дитячого садку ви готові брати участь найохочіше:
 

Відвідувачі сайту

На даний момент 11 гостей на сайті