ЗДО №33

м. Рівне, вул. Корольова 4-а

Для вихователів

Теоретично-практичний семінар

«Програма «Я у Світі» - програма нового типу»

Дата проведення: 11 листопада 2015 р.

Мета: підвести вихователів, вузьких спеціалістів до розуміння змісту нової редакції програми «Я у Світі», до зіставлення підходів та пошуків науковців на основі особистісно орієнтованої моделі з чинними, традиційними позиціями.

Детальніше...

Педагогічні роздуми

Сучасне заняття: формальні, змістові та структурні ознаки

Н. Гавриш

Плюралізм поглядів на формальні, змістові та організаційно-методичні аспекти дошкільної освіти призводить подекуди не стільки до утвердження свободи і демократії, скільки певною мірою до розгубленості від потоку, точніше сказати броунівського руху, ідей, програм, підходів, теорій. Не можу не погодитися з думкою Катерини Крутій, висловленою в статті про діяльнісну модель заняття (ДВ, 2006, N9 7), що таке різночитання веде до хаосу в теорії і практиці дошкільної освіти.

Детальніше...

Методичні рекомендації, щодо організації навчально-виховної роботи на 2015 – 2016 н.р.

Організація освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році здійснюється відповідно до Законів України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", Базового компоненту дошкільної освіти, Концепції Національно-патріотичного виховання дітей та молоді, інших нормативно-правових актів.

Відповідно до Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305, навчальний рік у ньому розпочинається 1 вересня і закінчується 31 травня. З 01 червня по 31 серпня триває літній оздоровчий період, під час якого освітня робота формується відповідно до інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України.

Детальніше...

Перелік чинних освітніх програм для використання у 2015/2016 навчальному році у дошкільних начальних закладах

1. «Оберіг», програма розвитку дітей від пренатального періоду до трьох років (наук. кер. Богуш А. М.);

2. «Впевнений старт», програма розвитку дітей старшого дошкільного віку (авт. кол.: Андрієтті О. О., Голубович О. П. та ін.);

3. «Дитина», програма виховання і навчання дітей від 2 до 7 років (наук. кер. Проскура О. В., Кочина Л. П., Кузьменко В. У., Кудикіна Н. В.) (діє до 30 грудня 2015 року);

4. «Дитина в дошкільні роки», освітня програма (наук. кер. Крутій К. Л.);

5. «Українське дошкілля», програма розвитку дитини дошкільного віку (авт. Білан О. І., Возна Л. М., Максименко О. та ін.);

6. «Соняшник», комплексна програма розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку (авт. Калуська Л. В.);

7. «Соняшник», комплексна програма розвитку, навчання і виховання дітей раннього віку (авт. Калуська Л. В.);

8. «Я у Світі» (нова редакція), програма розвитку дитини дошкільного віку (наук. кер. Кононко О. Л.);

Детальніше...

Консультація для вихователів

Розвиток інтелектуальних здібностей дітей в ігротеці розвивальних ігор

Важливою складовою розвивального простору в дошкільному закладі повинна бути ігротека розвивальних ігор. Адже тут кожна дитина незалежно від рівня розвитку і здоров’я може оптимально реалізувати свої можливості.

Уся робота ігротеки спрямована на формування інтелектуальних якостей особистості, зокрема:

  • швидкість, послідовність, логічність, критичність мислення;
  • точність внутрішнього мовлення;
  • швидкість і послідовність сприймання;
  • обсяг та розподіл уваги;
  • точність та міцність пам’яті;
  • мотиваційна спрямованість до пізнання.

Детальніше...

 

 

29.01.15. У дошкільному закладі для вихователів відбувся майстер клас: виготовлення крокусів із гафрованого паперу з секретом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальніше...

МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України

Ваша думка

У яких заходах дитячого садку ви готові брати участь найохочіше:
 

Відвідувачі сайту

На даний момент 13 гостей на сайті