ЗДО №33

м. Рівне, вул. Корольова 4-а

Для вихователів

Інтеграція родинного та суспільного виховання в умовах сьогодення

Лариса ГУРАШ\ методист сектору виховної роботи в дошкільних навчальних закладах Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, м. Київ

Родина є основою держави. Без родини не можуть існувати народи. Родина — це рід, покоління людей зі спільними інтересами,спільною діяльністю, де всі шанують і допомагають одне одному.

Детальніше...

Професійне вигорання педагогів: вживаємо запобіжних заходів

Професія педагога здійснюється у системі «людина-людина». Встановлено, що представники таких професій, діяльність яких базується на тривалій та постійній взаємодії з іншими людьми, більш схильні до професійного вигорання

Детальніше...

Пов’язане зображенняМатеріал із майстер класу «Використання логічних блоків З.Дьєнеша у формуванні логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку»

У багатьох країнах великою популярністю користується методика математичної логічної гри З. Дьенеша або, як її ще називають, блоки Деньеша, для раннього розвитку здібностей до гнучкого, вільного мислення у дошкільнят і молодших школярів. Останнім часом ця система ігрових вправ, а також авторський комплекс наочних посібників успішно практикується вітчизняними педагогами з метою реалізації завдань пізнавального та інтелектуального розвитку дітей. Накопичено позитивний досвід практичного впровадження педагогічної системи в корекційних і різновікових групах.

Детальніше...

в рамках семінару-практикуму

Методика використання схем-моделей для навчання дітей розповіданню

Основною умовою розвитку мислення і мовлення є цілеспрямоване навчання. Розвиток у дітей словесно-логічного мислення, вироблення вміння користуватися основними логічними прийомами й операціями становить одне з важливих завдань у процесі навчання старших дошкільників.

Детальніше...

в рамках семінару-практикуму

Вимоги до організації та проведення мовленнєвих занять

1.  Ретельна підготовка до заняття, визначення його змісту і прийомів навчання. Вихователь має враховувати місце мовленнєвого заняття у системі інших занять з рідної мови, наявний рівень знань і вмінь дітей. Мовленнєві завдання і мовний зміст мають бути чітко визначені: добира­ються методи і прийоми, необхідні для засвоєння мети і завдань, продуму­ються структура і хід заняття; готується необхідне навчальне обладнання; визначаються індивідуальні завдання, визначається перспектива дифе­ренційованого навчання.

Детальніше...

МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України
МОН України

Ваша думка

У яких заходах дитячого садку ви готові брати участь найохочіше:
 

Відвідувачі сайту

На даний момент 12 гостей на сайті